Står du fast og finner ikke løsning på problemet ditt i Hjelpesenteret eller Alfa? Da må du gjerne ta kontakt med oss. Les mer i artikkelen Slik oppretter du supportsaker for Duett Økonomi.
For å kunne hjelpe deg raskest mulig, er det kjekt om du gir oss så detaljert informasjon som over hodet mulig. Dette kan du legge inn i feltet Beskriv det du lurer på mer utfyllende i skjema når du oppretter en supportsak:
Oppstår utfordringen når du trykker på noe? Hva trykker du på før utfordringen oppstår?
Får du feilmelding? Ta en skjermdump av denne og legg ved som vedlegg. NB! Du kan ikke legge til vedlegg når du oppretter en supportsak fra Alfa, men dette kan du legge til ved å oppdatere saken etterpå.
Beskriv hvor i Duett Økonomi utfordringen eller feilmeldingen dukker opp.
Skjer utfordringen flere ganger eller på flere kunder?
Opplever en medarbeider på regnskapsbyrået ditt det samme? Eller gjelder det bare din bruker?