Sende spørsmål eller reklamere til leverandør

  • Oppdatert

Når du attesterer bilag og har behov for å sende et spørsmål til leverandøren, velg Send spørsmål/reklamasjon i attestasjonsdialogen.

E-postadressen hentes fra leverandøren.

Deretter kan du legge til tekst, velge å legge til faktura (og vedlegg) og eventuelt laste opp egen fil. 

Trykk på vis e-postens faste bunntekst for å se hvilken ordlyd som legges ved som standard. Denne kan endres i firmainnstillinger attestasjon.

Når du har fylt ut ønskede felt, trykk send e-post og sett på vent  og fakturaen/kreditnota får statusen på vent.

💡Skal du legge ved en egen fil, støttes følgende filformat:

  • PDF
  • jpg
  • BMP
  • TIFF
  • PNG

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 0 syntes dette var nyttig

Jeg har lest artikkelen, men trenger fortsatt hjelp. Opprett en supportsak.