Kundeportalansvarlig er en status som én (og bare én) av brukerne har i et firma som har kundeforhold med Duett AS.
Denne statusen innebærer tilgang til alle funksjoner i Kundeforhold. Den som har hovedansvaret med å administrere kundeforholdet til Duett, bør ha denne statusen.
Kundeportalansvarlig kan selv opprette og administrere ulike roller og rettigheter. Slik får andre brukere i firmaet tilganger til funksjoner utover standardtilgang.
Dette kan Kundeportalansvarlig gjøre
- Aktivere/deaktivere konsulentbrukere
- Administrere tofaktorautentisering: Kundeportalansvarlig kan slette tofaktorautentisering for andre brukere eller la brukere logge inn uten tofaktor i en periode (bypass)
-
Lage egendefinerte roller: Du kan gi utvidede rettigheter til flere brukere eller lage nye egendefinerte roller. Les mer om dette i artikkelen Roller i Kundeforhold: Hva kan du se og gjøre her.
Se og endre Kundeportalansvarlig
Dette kan du lese om i artikkelen Se og endre firmaopplysninger i Kundeforhold
💡 Tilpass roller til ditt firma og deres behov! Du kan opprette en annen rolle i Kundeforhold som har tilgang til å gjøre akkurat det samme som en Kundeportalansvarlig.