Kundeportalansvarlig: Tilgang til alle funksjoner i Kundeforhold

  • Oppdatert

Kundeportalansvarlig er en status som én (og bare én) av brukerne har i et firma som har kundeforhold med Duett AS. 

Denne statusen innebærer tilgang til alle funksjoner i Kundeforhold. Den som har hovedansvaret med å administrere kundeforholdet til Duett, bør ha denne statusen.

Kundeportalansvarlig kan selv opprette og administrere ulike roller og rettigheter. Slik får andre brukere i firmaet tilganger til funksjoner utover standardtilgang.

Dette kan Kundeportalansvarlig gjøre

  • Aktivere/deaktivere konsulentbrukere 
  • Administrere tofaktorautentisering: Kundeportalansvarlig kan slette tofaktorautentisering for andre brukere eller la brukere logge inn uten tofaktor i en periode (bypass) 
  • Lage egendefinerte roller: Du kan gi utvidede rettigheter til flere brukere eller lage nye egendefinerte roller. Les mer om dette i artikkelen Roller i Kundeforhold: Hva kan du se og gjøre her.  

Se og endre Kundeportalansvarlig

Dette kan du lese om i artikkelen Se og endre firmaopplysninger i Kundeforhold

💡 Tilpass roller til ditt firma og deres behov! Du kan opprette en annen rolle i Kundeforhold som har tilgang til å gjøre akkurat det samme som en Kundeportalansvarlig. 

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 0 syntes dette var nyttig

Jeg har lest artikkelen, men trenger fortsatt hjelp. Opprett en supportsak.