Slik setter du opp integrasjon med Taskline

Duett samarbeider med ↗️Taskline. Det betyr at du kan opprette en integrasjon mellom Duett og Taskline. 

Integrasjonen gjør det mulig å overføre fakturagrunnlag

Du må først starte i Duett

  1. Gå til ↗️Duett Økonomi.
  2. Velg Firma
  3. Gå til Meny - Innstillinger - Firmainnstillinger - Integrasjoner.
  4. Under arkfane Velg Integrasjon skriver du inn Duett i feltet for Velg systemleverandør
  5. Taskline kommer da opp som et valg. Trykk Aktiver
  6. Du må nå velge hvem som skal godkjenne aktiveringen. 
  7. Kopier Brukernøkkel hos systemleverandør. Denne finner du også igjen under Integrasjoner i bruk. 

Nå fortsetter du i Taskline

  1. For å fullføre oppsettet må du ha tilgang til Integrasjoner i ditt Tilgangsnivå. Tilgangsnivået Alle tilganger er satt opp med dette.

  2. Gå til Innstillinger - Integrasjoner.
  3. Velg +Ny integrasjon.
  4. Velg Duett AS. Lag et ønsket navn for integrasjonen. 
  5. Lim inn Brukernøkkel hos systemleverandør i feltet API-nøkkel.
  6. Gå til Byrå - Kunde. Velg kunden du vil fakturere i Duett.  
    1. Under Integrasjoner må du velge Duett.

    2. Kunde-id i regnskapsprogrammet må du søke opp kunden. NB! Begynn å skrive kundenavn med bokstaver.

💡 Denne veiledningen finner du også i Hjelpesenteret til Taskline. 

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 0 syntes dette var nyttig

Jeg har lest artikkelen, men trenger fortsatt hjelp. Opprett en supportsak.